November 23, 2006

Извадок clubbersguide DJZOKIBEJBE #18082 23-11-2006 05:00 GMT

Nemozam da vi opisam kolku se iznasmeav na celava diskusija. nema trak list od "pusta mrza" Stariot go mrzi da si gi naredi plocite vo vistinskite coveri . nemase da ima ni mix da ne me naterase
Nino Flooder da zakacam nesto od kupistata mixovi vo mojot KOM-PUTER !
Imam strasni prijateli DJei koi gi znaat i site podatoci za sekoja ploca napamet. Opakovkite na plocite im se kako balsamirani, a od brisenje prasina antistaticen im e cel stan
Ja sum drty , kinky i brutal so moite vinili. taka i mixsam ne se opteretuvam dali pravam greska dali nesto izbegalo ili skrecnalo. Bitno mi e toa sto vo momentot go vadam od box i stavam da me odnese negde. Da mi napravi mene keif. Konkretno na ovoj mix nemozam da vi go opisam FLESHOT od akapelata na Inadia i NYian soul (MAW) stavena na traka koja ja vrtam no pojma nemam kako se vika.
Krik od sreka so edno dolgo OHHHHHHHHHHHHHHHH puter ! Izreka pozajmena od Dean Tevdo, Respekt!
Diskusijava za eden koncept mix od 36min me natera da posakam da bidam odgovoren pred svoite postapki ( uploduenje mixovi vo ovboj slucaj) kako moite kolegi Nikola , Maci i Nino,Tevdo,Ajkula! Toa se DJeista vo sekoj zglob! i mentalen i fizicki! Koga ke porasnam ke bidam ko niv i ke vi stavam
ne samo trak list tuku i slika od coverot na sekoja ploca zaedno so link od kaj da ja naracate!
Za tolku da porasnam ke treba da sum Higlander! Nekoj da se vika "bejbe" na 36 mora da e ili blago retardiran ili beskrajno sladok! Ja znam koj sum i koja "traka" ja nosam na glava))
Ve sakam site !
PS: Spec Blagodaram na Wish.co koj gi pegla cisti nivelira preslusuva convertira vitka prefrla
uziva vika bravo bebo na site moi mixovi! Toa e drugar !
Ke ima uste....mix cinja! Keep that VIBE!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home